Oj oj vad barn

De kan man verkligen säga. Madde, jag och Marina var ner till BVC i dag kl 11.
Tror att alla mammor i Skutskär hade bestämt att gå dit i dag. De var så mycke folk där. Så hade Anna-Karin tagit ledigt i dag med.
Vi var där till kl 11 och var inte klara förän 11:50.
Efter att vi var klara så gick vi vidare till Albert och Patrik och åt lunch. Super gott var de. Jag och Madde vi åt rödspättta och Marina hon tog fläskkarre.
Alla var så nöjda mad maten, så dit kommer vi att gå flera gånger.

Mätta och belåten så gick jag och Nova vidare till farmor en sväng. Kallt som bara den var de. Men friskluft.
Nu är vi hemma för att landa en stund innan vi ska vidare till Ewa som fyller 50 år i dag.
Ett evigt flackande hela dagen.

I går så var de inge bloggande alls. De var lika mycke flackande då med. Brorsan min fylde i går.
Så hela släkten var dit.
Brorsans dotter Savannah fick se Ronja för första gången. =)
Men Nova tror jag var favoriten iaf. Så hon fick sitta och hålla i henne medans mamma tog en massa kort.
Nodabebis kallar hon Nova. Gullungen..

Nej nu lär jag nog väcka Nova så hon får i sej lite mat och rena kläder innan vi ska på kalas.

Hej så länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0