Nu har jag dragit mitt strå

I dag har jag och Nova varit på vift hela dagen.
Så nu är vi äntligen hemma igen.
I väntan på att få höra något från mamma. Mamma skulle opereras kl 10:00 i morse sen så skulle hon höra va sej men än har hon inte ringt.
De var en mindre operation i handlenden för tennisarm så nu borde hon ju vara klar och piggnat till.
Jag blir lite orolig när hon int har hört av sej. Jag hoppas verkligen att hon ringer snart..

När jag var på väg hem i från Marina så gjorde jag en sak som jag inte trodde om mej själv...
Jag gick jag till min pappa och lämnade ett julkort från oss. I kortet så var de en bild på Nova.
Han är ju trotts allt min pappa och Nova´s morfar.
Nog för att han aldrig har funnits där och så men jag vill att han ska ha ett kort på Nova.
De kanske kan få han på andra tankar.
Hoppas de...

Kommentarer
Postat av: Pety

Starkt av dig gumman!

2009-12-14 @ 17:46:02
URL: http://petisa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Tack Petra.. =)

2009-12-14 @ 21:07:35
URL: http://emelieandreasson.blogg.se/
Postat av: Madelene

Håller med Petra, starkt gjort!

2009-12-15 @ 06:21:17
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Kan bara hållla med dom andra - starkt gjort av dej tjejen ;)



Du gjorde det många aldrig skulle göra..

Du kommer inte ångra dej..



Hoppas allt löser dig



KRAM

2009-12-15 @ 07:37:55
Postat av: Elin

Man blir rörd av att läsa din blogg! och du är en stark tjej med verkligen världens sötaste dotter!! Kraam

2010-11-10 @ 21:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0