Nu är de lördag igen!

Ja, men precis de är de.
Nova hon sover igen och Cliff han är hos sin morbror och fixar hans data.
Själv så sitter jag och väntar på att Cliff ska komma hem med maten som han skulle köpa på hemvägen.
På kvällens schema så står de Mor och dotterdag för min del. Jag och Nova vi ska hem till Marina och Celine och mysa.
Cliff han ska på julbord med sitt jobb i Axmar.
Inte ett dugg avis lover.. Hehe jo hur avis som helst.. Jag vill också ha julbord. Men inga respektive i år.. Suck..
Jaja inte långt till julafton nu. Jag får trösta mej med de..

Vad står på erat schema i dag?



Jag är så stolt över vad jag och Cliff har skapat.

Kommentarer
Postat av: Pety

åh okej :) måste dit nåndag!

kramar

2009-12-19 @ 22:58:55
URL: http://petisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0