Nova´s första jul

De var de i går.
Nova´s första jul. Och julklappar de fick hon. Hur mycket som helst.
Jag och Cliff hade inte köpt så mycket. Vi visste att mamma och Marianne skulle köpa mycket till henne.

Paket de fick hon.



Lite av paketen från mormor och oss. Nova syns knappt bakom alla paket.



Av mormor fick Nova:
Sängläder, kläder, gosedjur, en jätte fin filt, ett halsband med en nalle på och en massa mer.

Av farmor fick hon:
Ett babygym och en massa leksaker.



De var en supertrevlig dag. Vi träffades hemma hos oss först och åt gröt och lite annat.
Sen efter de så åkte vi hem till Marianne och Christer. Där var vi tio st. Supertrevligt med en massa god mat och julklappsspelet.
De är höjdpunkten på hela julafton.
Men varken jag eller Clif vann några paket. Men som tröst fick jag ett av Åke.
Han är snäll han.
I mitt paket jag fick så var de en Passoa. Perfekt den ska jag spara till min premiär fylla. =) Undra när den kommer att bära av?
JAg och Marina har pratat om att vi kanske ska ta en utgång nu i Januari. Men de får vi se. =)



Farmor och Nova



Beda, Gert och Bolt blev trött av allt julfrirande.


Kommentarer
Postat av: Brun utan sol

Ryktas att om ni vill så är ni bjudna på mat med tillbehör på nyår, i eran mansion, kanske skulle passoa(hihi) med en premiärdrink då?

2009-12-25 @ 18:10:56
Postat av: Milla

God jul gumman! Va fin du var i håret :) Hälsa familjen :) kramar

2009-12-26 @ 00:50:03
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0