Latdag

De blev en sånn i dag.
I dag har jag bara legat på soffan och kollat på TV.
Har inte gjort nå vettigt alls. Kollade på I hennes skor som jag hade spelat in i går. Jag tycker den filmen är så bra.

Nova hon ligger och sover nu. Hon är så söt, hon har sin fina julklänning på sej. Jag har klätt upp henne lite för vi ska i väg och kolla på Adina när hon har lucia med 6-års.


Men igår så rensade jag mina garderober. Oj, vad kläder jag har som jag inte använder.
Nu tog jag bort allt som jag inte har använt på länge. Jag brukar alltid spara de och tänker att nångång kommer jag att använda de. Men nu är de slut på allt sparande..
Så är de någon som vill köpa kläder i stolekarna 34-38 så är ni välkomna att komma hem till mej och titta. De är allt från Fornarina jeans, toppar, festtoppar och en massa annat.
Mycke av de är oanvänt.
Ni kanske hittar nån Julklapp.. =)
Har även en massa skor i stolekarna 36-37.



Kommentarer
Postat av: Pety

va e de för size på jeansen? :)

2009-12-10 @ 19:03:48
URL: http://petisa.blogg.se/
Postat av: Elisabet

Liten charmig tjej ni har - glad dessutom :D

Trevlig o se dej i verkligheten :)

2009-12-10 @ 20:38:57
Postat av: Pety

Jaha okej.. fan då :/ vet inte om jag kan ha de storlekarna. Men kan ju alltid prova. Ja det skulle faktiskt vara roligt å se hur ni har det där ute :D

Kramar!

2009-12-11 @ 10:20:58
URL: http://petisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0