Grattis Marina

I dag blir min kompis/ Nova´s faster/ Cliff´s syster 23 år.
Grattis Marina.
Tyvärr så kan vi inte åka dit.
Hoppas vi ses snart vännen. Miss you.
Känns så konstigt att inte ha träffat er på så länge. Vi såg varje dag ett tag.




Nu är Nova 11 veckor. Våran älskling. Liten börjar bli stor, snart blir hon 3 månader.
Oj, vart har tiden tagit vägen?
På måndag ska vi på 3 månaderskontroll. Usch jag vill inte.
Dom ska ge Nova sprutor då. En i varje lår.
De vill jag inte vara med om. Igentligen ska jag hålla i Nova då. Men de vägrar jag.
Aldrig att jag står och håller Nova medans någon ska sticka henne och göra henne illa.
Nej, nej de vägrar jag.
Får se om syrran följer mej annars så får de ta in någon annan till hjälp.

Stackar lilla Nova ska bli stucken..


Mamma´s hjärta

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Varför kan ni inte åka dit för?

2009-12-06 @ 21:53:53
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0