Bloggtorka

Nu var de några dagar sedan jag bloggade.
Har haft fullt upp. I går var vi hem till Syrran och Erik och kollade på lilla Ronja.
Hon är så underbart söt.
Här kommer en bild på systrarna och deras döttrar:


Ronja hon är pappa Erik upp i dagen.
Men vilken skillnade de var att hålla i Ronja när jag är van med min stora tjej.
Ronja vägde dygt 2,6 kg nu. Och Nova hon väger 6,3 kg ca. 

Efter att vi hade varit hos syrran så åkte vi vidare till Cliff´s syster Marina och hennes familj. Där blev de till att kolla på Idolfinalen. Där fick jag hålla en annan liten tjej Celine.



Sötnosen då..



Kommentarer
Postat av: Pamela

Oh gud så härligt. Alla ni ser lyckliga ut och Sarah ser ut och mår toppen. :D

Hälsa Sarah så mycket från mig och Robin! :) <3

2009-12-14 @ 00:05:16
URL: http://zoniex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0