Varken de ena eller de andra

Nej, de blir inte alltid som man tänkt sej.
Blev inge Valbo. Blev så sent. Marianne väntade på en hundägare som skulle hämta en hund på dagis och jag va ju tvungen att vara hemma till 16:45. Så de skulle bli så stressigt. Så vi tar de i morgon ist.
Sen så kom inte han som skulle dammsuga våran soffa heller. Han fick förhinder. Han frågade om han fick komma i veckan ist men då sa jag i från. Cliff jobbar ju sen ska han träna. Så vi skiter i de. Kan dammsuga min soffa själv ja. =)

Men en massa annat har jag gjort. Rensade klart landet på framsidan och de på baksidan. Sen trimmade jag gräsmattan och Cliff klippte.
Så har jag börjat att torka fönstrena med mina mirakelsvampar jag köpte i går på marknaden.
De va hur bra som helst. Behöver inge medel alls. Torkar bara med en blöt först och sen med en torr efter. De behöver inte bli helt torrt på fönstrena heller. Och inga ränder alls. Skit bra va dom.
Så nu har jag torkat i vardagsrummet, barnrummet och i vårat sovrum både ute och inne. Har några rum kvar. Får se om jag tar resten i dag eller nån annan dag. Vet inte. Har så ont i revbenen nu. Så jag vet inte om jag orkar fortsätta.
Men de känns skönt att ha hunnit med så mycket i hemmet i dag.
Vill få så mycket som möjligt gjort innan bebisen planerar att komma.
De är ju inte så långt kvar nu. 6 veckor och 2 dagar till BF. De går så fort nu.
Som sagt landen va inte lätta att rensa eller. Men nu är de gjort.
Skulle behöva plantare nya blommor i mina krukor på bron med. Men ja, får se hur de blir med de.
Men dom stackrana som är i krukorna nu har vuxit så mycket. De ser inte bra ut. Men, men ja får vara så tills jag behagar att köpa nya blommor.
Nu ska jag ta och hänga tvätten och slänga in en ny maskin. Sen ska jag  nog bara ta de lungt en stund.
Vila revbenen lite.

Bloggar mer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0