Varför?

Förstår inte att jag ska vakna så tidigt jämt.
Varför kan inte jag ligga och sova till 11 eller 12 som vissa andra kan? Nej, de går inte allas för mej.
Den största andlednigen till att jag kliver upp är att de är RixMorgon ZOO på radion fram till kl 10. Tycker de är så kul och lyssna på. I morse fick Roger som straff att kyssa hångla med en tjej. Haha de va skitkul. Han va så nervös. Sen va de fredagsfräckisar med Gert. Så kul.

Ja, vad ska jag göra nu då? Hämta posten ska jag ta och göra. Sen blir de nog en film. Syrran kommer i dag.
Sen kommer Marina, Niklas och Celvin senare i eftermiddag och fikar och firar Cliff.

Så får se då om jag och Marina åker till Madde i dag. Vore ju skoj. Har inte pratat med Marina om de än.
Ska ta och ringa henne snart.

Nu ska jag ringa syrran och kolla när hon kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0