Valbo i dag med

Ja så blev de. I dag åkte jag med Marina. Va in och köpte en pressent till Marinas son Celvin som fyller 3 år på lördag.
Så jag köpte nå låda med både lego och bilar från filmen Cars. Celvin älskade tydligen dom bilarna och lego så de va ju perfekt.
Den lådan hade kostan 598 kr och nu va den nersatt till 298 kr. PangPris hette de.. =)
Sånna jäkla priser de har på leksaker. Så de är ju bara att förbereda sej på de. Fattig kommer amn att bli nu när vi snart får barn.
Nej, men kul va de att gå och kolla. Hittade så mycket fint jag ville köpa. Men jag kanske ska låta vårat barn komma ut först. =)

Nu måste jag ta nått att äta.
Hej så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0