Va seg jag är

Nu har jag kollat i alla kataloger som kom i dag. Fanns jätte mycket jag vill beställa. Men jag tänker inte beställa något innan våran bebis har kommit till världen.
Fanns så mycke fina babykläder. Åh, vill beställa nu..
Och en massa kläder till mej med. Men de är bara att vänta de. =)

När jag satt och bläddrade i katalogerna så kom Rocky in och jamade som han alltid gör.
-Men vad är de sa jag och kollade på han.
Ja, han kom in med en liten fågelunge.
-Men Rocky ta ut den skriker jag.
Men Rocky bara lägger sej ner och rullar runt som men hund. Så jag fick själv ta fågelungen i pappaer och gå och slänga den. Den va redan död. Så synd om den. Jävla Rocky. Jaga fågelungar.

Sen hittade jag en massa skol kort. Jätte kul och kolla på.
Ett från lekis

Haha jag var en pojkflicka ja.. Raden längst ner 3:e från vänster.
Skolkort från 1:an

Här så är jag lite mer tjejig. =) Raden högst upp 4:e från vänster.
Så gör vi ett jätte hopp till 8:an

Här står jag på raden i mitten 2:a från vänster.
Så kul att kolla på.
Här är en bild som jag och några i klassen framkallade själva på bilden på Gymnasiet.
De är jag och Fia Pethman på bilden.

De va de.
Nu ska jag laga lite mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0