Undrar och undrar

Vad ska jag göra? Vet inte alls. Ska jag klippa lugg igen?
Jag tror nog att de blir så. Men jag vet att jag kommer bli sååå irreterad på den. De blev jag förra gången.
Men de är ju så snyggt. Och som sagt de finns spännen om man vill sätta upp den.
Ska nog messa Ann ie redan i kväll. Eller? Ska jag vänta tills somaren är över?
Åh, varför kan jag inte bestämma mej?
Så här brukar inte jag vara. De är ju bara hår va fan..
Men de är ju jobbigt med en lugg när de är varmt och soligt de är så jag tänker.

Har ingen bild på datan sen jag hade lugg.
Men jag hoppas att jag passar i de. De va ju nått år sedan jag hade de. Men om jag inte passar i de eller inte trivs i de finns de som sagt spännen till den växer ut igen. Inte värre än så.
Kanske gör nå mer slingor sen också. De jag gjorde nyligen syns inte så mycket. Gjorde inte så många heller.
Men nu så får nog Annie fixa de om jag ändå ska klippa mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0