Tidsfördriv

Hittade de på Stephanie´s blogg. Tänkte att de skulle vara en kul grej att göra. Tids fördriv. =)

Vad heter ni?
Emelie och Cliff.
Hur träffades ni? Hos en gemensam vän på fest
Hur länge har ni varit tillsammans? 7 år den 4/11-09
Är ni förlovade? Ja
Är ni gifta?
Nej, men vi har börjat prata lite om de. =)
Har ni haft sex? HAHAH
Har ni barn? Nej, men snart. Ligger och växer på sej i min mage. =)
Har båda körkort? Nej, inte jag. Men de är på gång.
Kommer du i håg er första kyss? Ja det gör jag, de va hemma hos Danne på en fest.
Vem sa " Jag älskar dig " först? Det var faktiskt jag, eller jag skrev de i ett sms. Då svarade han jag har faktiskt kommit på att älskar dej jag med.
Vem är äldst? Cliff (81:a) Jag (85:a)
Vilka stjärntecken är ni? Jag ( Skorpion ), Cliff (Jungfru )
Vem fyller först på året? Cliff
Vem är längst? Vi är precis lika långa.
Vem sjunger bäst? Ingen av oss kan sjunga. =)
Håller ni i handen på stan? I bland eller nästan jämt.
Kände ni varann innan ni blev i hop? Ja det gjorde vi. Eller kände, vi visste vilka vi var. Men vi umgicks inte nå.
Var någon av er oskuld när ni träffades? Nej
Vad har ni gemensamt? Mycket, träing, båten, ja mycket
Blev du kär vid första ögonkastet? Ja, eller jag tycket Cliff va hur snygg som helst men vågade inte hoppas.
Har ni någon speciell låt? Ja, eller nu kommer jag inte på vad den heter.
Har ni stora framtidsplaner? Ja, de har vi många.
Har ni gråtit i varandras armar? Ja det har vi.
Har ni varit utomlands? Ja, Turkiet
Vilket är ert bästa minne? De är många de. Men ett är ju när vi köpte våran villa
Vem lagar bäst mat? Cliff
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser framför tv:n och pratar.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Nästan så.
Bodde ni långt i från varandra när ni träffades? Nej samma stad/by.
Är ni svartsjuka? Ja lite grann båda två.
Brukar ni bråka? Väldigt sällan.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hela han är underbar, men ja hans armar, stora och grova. Älskar hans grova kropp. Känner mej så trygg med han. =)
Vad använder ni för preventivmedel? Inget nu.
Brukar någon av er prata i sömen? Jag pratar ofta i sömnen. Cliff blir så less på mej. Går i sömnen gör jag i bland med. =)







Kommentarer
Postat av: Stephanie

Ja sånna här är riktigt roliga.. men när jag läste igenom din upptäckte jag detta hihih! ;)



- Vem sa " Jag älskar dig " först? Det var faktiskt jag, tror inte Fredrik vågade! ;)



Puss Krams

2009-08-08 @ 03:38:50
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Emelie

Stephanie- Ja, jag såg de nu jag med. Haha. ska fixa de med en gång. Tack för att du sa till. =)

2009-08-08 @ 10:47:15
Postat av: Milla

Ni är så himla gulliga. Fortfarande så kära efter alla dessa år =)

2009-08-10 @ 21:10:20
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa
Postat av: Emelie

Milla-Visst är vi söta?! =)

2009-08-11 @ 09:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0