Teori

De läser jag för fullt nu. Eller ja lite iaf. Gjorde precis ett test på datan nu. Fick 60 rätt av 70 möjliga men de va underkänt. Skummt. Hur många rätt ska man ha igentligen?
Ja, fattar inte. Blir så less när jag inte klarar de. Är en grymm tävlingsmänniska. Så nu har jag inte gjort nå mer test. Ska fortsätta senare i kväll. Har ju provet. Så nu lär jag få in alla info i huvudet.
De jag har svårt för är hur mycket man får lasta, bromssträckan-reaktionssträckan och miljön.
Så de är de jag lär lägga ner mer tid på.
Men de är ju så tråkigt att läsa om. Men de är bara att bita i hop de.

Nu ska jag ta och äta lite. Sen kanske de blir IKEA med svärmor. Hon skulle dit och köpa nå och ville ha sällskap så jag ställer upp. =)

Kommentarer
Postat av: Madelene

På det riktiga provet så ska du ha 52 rätt av 70 frågor men du kan bara få 65 rätt. Det är typ 5 lureri frågor eller vad man ska säga. Dessutom så ska man få 52 rätt på 50 minuter, så det är ingen lek. Men det går bra, jag va klar efter ca 40 min så hade några minuter till godo :D Kuggade dock 3 ggr och klarade det på 4:e

2009-08-14 @ 22:51:20
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0