Tecken

Tecken- Pojke eller Flicka
 Bebisen hickar- Lite eller Mycket
 Magen- Toppig framåt eller Bred åt sidorna
 Magen- Långt ner eller Högt upp
Din hud- Torr eller  Mjuk
 Ditt hår- Tjockt & glansigt eller Tunt & matt
Bebisens hjärtljud- Under 140/min eller Över 140/min
Illamående de 12 första veckorna-Nej eller Ja
Sover på - Vänster sida eller Höger sida
Hormon rand- Tydlig rand eller  Ingen rand
Du är sugen på- Sött eller Surt& salt

Mina svar blir
Bebisen hickar- Mycket
Magen- Bred åt sidorna
Magen- Högt upp
Din hud - Mjuk utom fötterna men de är alltid torra
Ditt hår - Tjockt & glansigt
Bebisens hjärtljud - Över 140/ min
Illamående de 12 första veckorna - Nej
Sover på - Båda men mest höger
Hormon rand - Ingen rand
Du är sugen på - Båda
Så mitt resultat blir - 8 ½ tecken på att de ska vara en tjej.

Snart får vi veta om alla tecken och de barnmorskans 
såg att de va stämmer.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Vilken tid passar dig bäst på måndag?



Jag har Aurora på dagis 9-14 så däremellan hade passat mig bra så man kan hälsa på i lite lugn o ro ;)

2009-08-16 @ 20:14:57
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0