Supertrevlig kväll!

De har jag verkligen haft i kväll. Först kom Marina med hennes familj och firade Cliff. Fikade och pratade en massa.
Klockan tickade i väg och de vart läggdax för deras son Celvin. Dom gav sej i väg hem och la Celvin sen så åkte jag och Marina hem till Madde Olsson. De va så trevligt. Kollade runt i deras villa. Dom håller på att rustar för fullt. Men de är snart klart. De blir så snyggt.
Jag blir så sugen på att göra om hemma jag med. Men de kan jag drömma vidare om.
Nån gång i livet så kanske. Men inte nu.

Men trevligt hade vi hos Madde. Satt och pratade om graviditet, förlossningar och en massa annat. Jätte trevligt hade vi. Timmarna bara rann i väg.
Bestämde att vi ska hålla kontakte nu.
Förr umgicks vi 3 och tre tjejer till dagligen. Vi gjorde allt tillsammans. Men när vi slutade nian och sökte in på olika gymnasium så kom vi i från varandra.
Så kan de lätte bli.
Men nu så sitter vi i samma båt. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0