Strul

I dag ringde Marika från gymmet och frågade om jag visste om ordförande på gymmet hade fixat in någon isf för mej när jag går hem på mammaledighet.
-Ja, han har pratat om både Pia och Camilla sa jag. De har han gjort sen i April och han skulle fixa de åt mej sa jag.
- Jo jag vet att han har pratat om dom sa Marika men jag pratade med Pia i dag och Peter har inte frågat henne om hon ville hoppa in för dej när du va hemma och mammaledig sa Marika.

Bra gjort av han tänkte jag.
-Hur blir de nu då sa jag. Jag jobbar ju sisa gången nu snart. Blir väldigt kort varsel och kunna fixa nån nu.
Ska jag lösa de själv nu då sa jag.
-Nej, de är därför jag ringer sa Marika. Jag har tänkt på de här och pratat med min man och han är villig och hoppa in. Så han tar ditt pass redan nu den 27/8 om du vill sa hon.

Så skönt att hon löste de. Marika är de ordning och reda på. Tur att hon började i styrelsen.
Så många bra ideér och som sagt ordning och reda på henne. Hon är guldvärld.

Så nu har jag inga fler pass på gymmet heller. Vet inte när jag ska komma tillbaka heller. Marika tycket att jag kunde hålla kontakten med henne och kolla när jag känner mej redo igen. Så de va ju skönt.
Jag som har trott att Peter redan hade fixat de. Men inte då.
Men nu så är de äntligen fixat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0