Stackars stackars er

Jag lider verkligen med er som har ständiga foglossningar.
De här är bland de värsta jag varit med om. Jävlar vad ont de gör. Kan ju knappt gå. Har legat på soffan i flera timmar nu. De gör ont så fort jag rör på mej. Och som sagt gå, de gör jag bara om de är ett måste.
Usch ja.. Tur att jag inte har långt kvar av graviditeten nu.
Men de blir inte till att gå nå längre sträckor nå mer.
Nej, nu måste jag be nån köra mej om jag ska nån stans.
Inte lätt eller..
Som sagt jag lider verkligen med dom stackrarna som går med foglossningar i flera månader.
Har en arbetskopis som hade foglossningar från vecka 17 och sen genom hela graviditeten. Stackarn. Nu vet jag hur de känns. Usch och jobba och ha så här ont de skulle jag inte klara av.
Nej, tur att jag inte behöver jobba.

Nu ska jag inte klaga nå mer. Va gnällig jag är. De finns dom som har de värre än jag.

Kommentarer
Postat av: Caroline - snart är h*n här <3

Jag har haft det till & från vecka 20 , skulle kunna ta livet av mig när de sätter igång :(

2009-08-31 @ 22:07:11
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: Emelie

Caroline- Men va hemskt. DE gör ju så ont. Hur har du stått ut? Alvedon?

De är ju en fruktansvärd smärta..

2009-08-31 @ 22:40:09
Postat av: Emelie

Mmh, de är absolut inget vidare! har haft det länge men inte så pass att det inte är outhärdligt. Men det blir ju värre! Gaahh?! Ha det gott! Kram

2009-09-01 @ 14:16:33
URL: http://pemzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0