Sol och värme

Ja, nu är Cliff, Robin och Mackan ute på äventyr.
Dom har köpt gummibåter och ska paddla i strömmarna från Dalälvsbron till ja Robins hus tror jag.
Kul men en annan får vara hemma. Ja, inte sätter jag meji en gummibåt med min mage eller. Hehe. Nej, nej, ska göra i ordning matsäck nu, Cliff kommer och hämtar mej sen så åker vi ut med våran båt. Känner mej lite tryggare i den.
Så de ska bli skönt och få komma ut på sjön igen. Va ett tagsen nu. Ut och bada lite.


I går så levde de om ordentligt i magen min. Oj, vad hon sparkade. De gjorde riktigt ont vissa gånger.
Men nu är de inte långt kvar. Hoppas bara jag hinner med skrivningen och uppkörningen innan. Skulle vara lite jobbigt annars.
Men då är de som de är. Får skjuta på de då. Inget att göra åt de. Kan ju inte bestämma över när våran bebis ska komma.

Nej, nu lär jag fixa lite kaffe och mackor.
Hej så läge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0