Snooz

Cliff ligger har och snoozar brevid mej. Jag funderar på att göra desamma.
Är bra trött, trotts att klockan bara är 22:00. Minns knappt när jag la mej den tiden senast.

Ja, jag va ju i väg och shoppade lite med Marianne i dag. Va in på Rusta där köpte jag MM´s så gott  och lite annat hittade jag med.
Men de jag inte hittade där va mina tavlor som jag vill ha till barnrummet. Men de är bara att fortsätta sökandes.=)
Sen va vi in på Ö&B där köpte jag en babyfilt med Nalle puh. Jätte söt va den. Kan lägga upp en bild i morgon. Orkar inte nu.
Sen vart de till arr handla lite mat på City Gross. Hann med en heldel i dag.
Får se hur jag lägger upp morgon dagen. Ska ringa och kolla vad Ewa och tvillingarna gör. Funderar på att hälsa på dom. Va längesen nu.

Men nu ska jag ta och sluta mina ögon och försöka sova lite.
Undra hur många gånger jag kommer att vakna denna natt? Jag tippar på 6 gånger.
Åter står att se.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0