Snälla

Snälla lilla bebis varför måste du ligga och sparka mej på revbenen?
De gör så ont. I dag har jag haft ont hela långa dagen. I dag har de inte hjälpt om jag har lagt mej ner heller. De brukar släppa då.
Då brukar du vara så snäll och flytta på dej. Men inte i dag eller. Så de har varit lite jobbigt i dag.
Jag har ju ingen ork och göra något när de ska göra så ont.
De gör ju ont vad jag än gör, sitter, står, går och ligger. Så de är ju inte så lätt.
Oj, vad jag beklagar mej.
Ja, men så har jag de. Skönt att jag slipper jobba iaf. Så där har jag haft tur.

Inte har jag lagt ut nå nya bilder på magen heller. Ska ta nya bilder i morgon. Som sagt den har ju växt lite till. Undra hur stor den ska bli igentligen. Tycker den räcker som den är. =)

Nu vill jag bara att Cliff ska komma hem till mej. Är ju så tomt utan han. Min älskling.
Snart fyller han år med. Nu blir han 28 år. Och snart pappa med.
Pappa Cliff va gulligt.




 

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Klart jag kan hjälpa dig.. det är inte så svårt som man tror har du varit in på www.designadinblogg.se?

Där finns mkt användarbar information och det är den sidan jag har använt mig av om jag inte förstått något.

Men jag är ledig nästan varje dag jag. Så när passar det att man kikar förbi dig då? :)



Krams Krams

2009-08-05 @ 04:35:08
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Joakim.

när föder du? :)

2009-08-05 @ 05:39:45
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

Stephanie- Nej, de va längesen jag va in. Ska nog titta in på den sidan. =)

Om jag inte förstår så hör jag av mej. =)

2009-08-05 @ 10:38:42
Postat av: Emelie

Joakim- Inte en aning om när jag föder. =) Men jag har beräknat datum den veckor 15 September. Så om 6 veckor.

2009-08-05 @ 10:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0