Onsdag och nu?

Ja, då va de onsdag. Och vad ska man hitta på i dag då? Solen skiner. Skulle så gärna vilja åka ut på sjön. Men jag vågar inte köra våran båt. Har kört den en gång i sommar. Dessutom är de så svår att dra i gång.
Nej, måste ha Cliff med mej om jag ska åka ut.
Kan ju inte ligga i en solstol heller. Då dör jag ju.
Så vad ska man göra då. Städa? Suck. Nej tack inte i dag.
Marina är inte hemma heller. Ringa till nån annan kompis och kolla vad dom har tänkt göra.
Kan inte sitta här hemma hela dagen. Får så ont i revbenen av att sitta med.

Ska ta och göra ett test på datan i dag iaf.
De är väl de jag har planerat i dag.
Så får se vad jag hittar på.  

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Gud vad skoj att hon ska ha igen då! Skriva ett grattis sen på facebook tänkte jag. Jo det är marcus som är pappa. Dom ska på ultraljud nästa vecka så får se hur det är då, och om dom ser vad det är. Dom skulle titta vad det är om det går! =) händer i dag då? Krams

2009-08-05 @ 11:31:28
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0