Onsdag morgon

Gick upp för kl 8.00. Kunde inte sova.
Först av alla mopeder som kommer och gasar förbi. Så dygt att vakna av. Inte bara att vakna av. Jag hatar alla mopeder. Dom kör som idioter. Ingen respekt för andra överhuvetaget.
Men men nu har skolan börjat igen.

Trött är jag. Kunde inte somna i natt heller. Kollade på klockan sista gången vid 03:15. 
Nu har jag verkligen svårt att sova. De är inte skönt att sova på nått vis längre.
De är bara att stå ut. Nu är de inte långt kvar. =)

Nej, nu ska jag inte klaga nå mer. Låter som en gnällkärring.
Nu ska jag baka. Kanelbullar står först på listan.
Sen blir de kokostoppar, och två andra saker jag inte minns vad de heter.
Men jag har tagit dom recepten ur a piece of cake Leila Lindholm´s bakbok. I den finns de riktigt goda recept.
Ja, hej så länge..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0