Ny vecka. Är inne i vecka 34 nu.

Nu går veckorna fort. Är redan inne i vecka 34 nu.
Va till BM i dag. De förts hon sa när jag kom in va:
- Men inte visste jag att Marina och Cliff va syskon. Va kul. Och ni som ska ha barn nästan samtidigt. De måste va jätte kul för er.
-Ja, de tycker vi med sa jag.
Och min syster Sarah ska ju också ha nu i December berättade jag.
Så hon tycket de va jätte kul för oss och ha varandra.
Och de är de ju. Ska bli jätte roligt.

Ja, nu när jag va hos Marita så såg allt jätte bra ut. Hade ökat lite i vikt, men de va inte mycket tyckte Marita. =)
Magen är 33 cm nu. Så den hade ökat den med. Hjärslagen låg på 158 nu.
Tycker de är så mysigt att lyssna på.
Nu den här gången så kände hon även hur barnet låg. Och de va som jag trodde.
Hon ligger med huvudet neråt, och stjärten åt vänster och ligger och sparkar med båda benen på mina högra revben.
Så Marita sa ja jag förstår att du har ont i dina revben.

Annars så va alla värden bra. De va ju skönt.
Nu frågade jag om föräldragruppen och de skulle hon kolla på i dag. De va många som sak delas in och så. Så hon skulle ringa mej om de sen.
Så får se när den börjar då. =)
Fick även en förlossningsplan av henne i dag som jag ska fylla i. Så de ska bli kul. Jag har faktiskt funderat lite över de. Så den ska jag sätta mej ner och fylla i nån dag. 

De va min dag hos BM
Utanför så satt de jätte många blivande mammor med sina bebisar. Så mysigt. Där satt Malin med hennes dotter och Cliff´s kusin Helen med hennes son. Så dom pratade jag lite med.

Marita berättade att de har varit lite kaotiskt uppe på BB i sommar. De har aldrig förr födds så många barn under en sommar.
Så hon sa de du ska vara glad att du inte skulle ha i nu under sommaren.


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Nej du var glad för det att du inte fick på sommaren.. Vi klarade oss precis eftersom Alexander kom i maj.. men juni o juli var helt otroliga uppe på bb efter vad jag hört av vänner som fick under juni o juli hualigen! :S



Ska Marina ha barn igen förresten? ;) Visste jag inte hehe...



Puss Krams

2009-08-04 @ 23:21:27
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0