När som helst nu

Nu har jag beställt boken.
Fanns så mycke annat jag också ville ha. Men nej, måste hålla lite i pengarna. Finns så mycket annat vi behöver.
Cliff ska ju beställa en babyvakt, och den kostar ju lite. Sen så har jag inte beställt sängmobilen heller. Så de är två saker som vi ska köpa vilken dag som helst.
Som sagt dagarna går och våran bebis kan ju bestämma sej för att komma vilken dag som helst.
Både jag och Cliff är ju födda några veckor för tidigt.
Inte för att de betyder att jag kommer att föda förtidigt men man vet ju aldrig.
Men nu i dag har de varit full fart i magen. Nu är de riktigt hårda sparkar och slag jag känner.
Fick en riktig spark rakt på kissblåsan så då va de bara att skynda sej på toan. De va en skumm kännsla.

Nu ringde Cliff och sa att han va på väg hem. Äntligen.
Hjärtat mitt.


Kommentarer
Postat av: Isabel

Av vad jag förstår så är det första barnet då :) vet ni vad det blir för kön? :) Mysigt, finns nog inget vackrare än gravida kvinnor :)



Ja, vi får se hur det blir med frallorna, skaffning av hund är det inte tal om än på något år kanske, så vi har ju tid att fundera :)

2009-08-10 @ 19:00:10
URL: http://aizah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0