Mygg och jäkleskap!

Nu har de kommit hur mycket mygg som helst igen. De märkte jag och grabbarna i går.
För när vi hade grillat så gick vi ner till Holmarna och spelade minigolf.
Så kul. De va jag, Cliff, Mackan, Robin och Niklas.
De gick så bra för mej i början. Satte bollen på första slaget på flera hål. Men de va bara början de. Sen gick de utför. Blir så arg.
Men väl nere på Holmarna så kryllade de av mygg. Fy. Cliff stackaren hade en hel svärm över sej. Och dom gav sej inte heller. Dom flög efter oss hela tiden. Så irreterande. Cliff fick ha tröjan uppdragen över huvudet när han spelade på vissa hål. Ja, de va helt sjukt. Dom va så ihärdiga. Flög ju in i ögonen på en med. Va inte bara mygg heller, knott med.

Men kul va de. Att spela. Niklas stackaren fick Mackans klubba i skallen med. Mackan slg efter mygg men träffade stackars Niklas. Hehe

Innan vi gick i väg så va vi hem till Lund´s och hämtade Niklas. Oj, va fint dom har de. Vilket uterum. Så snyggt. Högt i tak och vilka fönster. Golvet och tapeterna med. Så snyggt och välplanerat.
Blir så sugen på att fixa hemma när man ser hur snyggt man kan göra de. Synd bara att de är pengarna som sätter stopp för en.
Annars så. =)
Själv har vi inte ens pengar till att bygga en ny bro. Här får man prioritera.
Gången in på gården hade de läggt i sten med. Så jävla fint.
Nu vill ju jag med göra om.
Åhhh.
Ja, ja. Kanske blir rik snart vi med. Hoppas kan man ju.
Nu  ska vi i väg ut med båten. Ska bara vänta på brorsan, Savannah och mamma. Dom ska komma och låna våran Opel.
Sen så ska vi ut i solen igen. Lika bra attt passa på. Vet aldrig när solen skiner igen.


Kommentarer
Postat av: Madelene

Aha, då är det ingne risk att jag får tag på några då haha. Jag jobbar bara onsdag & torsdag kväll, så kan ses typ när som helst :) Kram

2009-08-09 @ 12:08:03
Postat av: Emelie

Madde- Nej, tyvärr dom är nog svåra att få tag på.

Men då kan vi ju ses nå dag i veckan. Jag har inga planer i veckan. Kan vilken dag som helst. Har du lusst och komma till mej? =)

Kram kram

2009-08-09 @ 14:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0