Mitt program snart

Snart börjar mitt program på TV. Lipstick Jungle.
När de skulle börja hade jag så mycke förefattade meningar om de, Men sen när jag väl började kolla på de och nu är jag fast.
De är ju bara så bra. En typisk tjejserie som Sex and the City med och de är ju samma författare eller vad man ska säga.


Annars så har jag inte gjort så mycket sen Emelie hennes dotter åkte. Surfat runt lite på internet och hittat en massa fina barnkläder. =) Vad knäpp man blir. Barnet vårat har inte kommit ut än och nu sitter man och kollar på en massa kläder man vill köpa. Konstigt. Moderskännslor. =)
Sen har jag gjort teoritest på datan igen. 59/70 så hoppas jag ligger där runt på riktiga testen som jag har vilken dag som helst nu. Kan gärna ha mer rätt ändå.=)
Men bara jag klarar de.. Kommer vara så jävla nervös. Kommer inte kunna sova natten innan.
Och ännu värre kommer de att vara innan uppkörningen.
Men klarar jag de inte så är de bara att försöka igen..

Kommentarer
Postat av: Isabel

Det kommer gå jättebra ska du se :) Jag var skitnervös dagarna innan uppskrivning och uppkörning men samma dag för båda så släppte allting och mitt lugn gjorde att jag klarade allt på första försöket :)

2009-08-17 @ 22:16:30
URL: http://aizah.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, jag hoppas verkligen de. =) Annars kommer de bli jobbigt och sitta där och vara toknervös.

2009-08-18 @ 09:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0