Min dag och lite till

Gjorde en jättegod pastasås i dag. De va med bacon, kyckling, paprika, pastagrädde, och en burk med vitlöksost.
Och pasta till. Vart så gott. Duktig ja.. =)

Ja, sagt och gjort så va vi hem och hälsade på Ewa och tvillingarna.  Dom har blivit riktigt vilda. Eller Adina är värst.
Sex åringar. Nu ser man vad man har att vänta...
Nej, men vi va dit och fikade lite. Kollade på lite kort sen dom har varit ut på lite resor i sommar.
Så de va trevligt. Sen ringde brorsan så vi åkte hem och hälsade på han och Savannah. Hon är ju bara så go. Vilket charmtroll.
Längtar så tills min lilla kommer ut.
Som sagt jag sover ju inte så bra längre. I natt va jag upp och kissade 4 gånger. Men vaknade väl till säkerrt 10 gånger av att jag inte låg bra, de va varmt mm. Så de är lite små drygt. Men nu är de inte långt kvar närmare bestämmt 34 dagar tills BF.

I går kväll när jag och Cliff satt och kollade på tv så började de sparka väldigt intensivt i magen på mej. Men sen så innsåg jag att de inte var sparkar de va ju bebisen som hade hicka.
De hoppade till i magen med mellanrum på kanske 5 sec och varade i ja säkert 3-4 min. De va mysigt. Har inte vart med om de tidigare..


Kommentarer
Postat av: Kimmizz

Du kan inte sova för din kropp gör sig redo för bebisen som ska ha sin mat i tid och otid. Jag kommer ihåg hur jobbigt de var när man skulle sova. Jag fick sitta och sova hade en STOR kudde bakom mig så kunde ja sova. Du ska se att de är värt allt springande på toan när bebisen är ute. Försök att inte dricka något 2 timmar innan du ska lägga dig och blöt bara läpparna när du e törstig mitt i natten. De sa min BM åt mig att göra.. hehe inte för de hjälpte alla gånger. Hoppas ert lilla under kommer ut snart så man får se.. Mvh Kimmizz

2009-08-12 @ 19:20:36
URL: http://kimizen.blogg.se/
Postat av: Kimmizz

Jag förstår dig men om du måste dricka hela tiden ta lite citron i som släcker törsten och sen de där med att dricka så slipper man sendrag.. De håller inte jag lovar. Sendrag i vaderna samt halsbränna tyder på att barnet har mycket hår oftast. Och de enda som hjälper är att böja STOR tån UPPÅT så mycket man bara kan då släpper de direkt. Min vad muskel vände sig så de blev akuten och dom sa att de fanns inget mera än de att göra. Hoppas allt går bra.. Mvh Kimmizz

2009-08-12 @ 20:06:49
URL: http://kimizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0