Lördagkväll..

Vad ska vi hitta på? De blir en lugn hemma kväll för mej och Cliff. Ska antingen grilla eller äta Tacos. Köpa hem lite annat gott till kvällen.
Nu kommer de att bli lugna helger framöver. Som sagt jag kan ju föda när som helst. Nog för att de är vanligt att gå över tiden med den första men jag tycker att de har hänt mycket med min kropp de senaste dagarna.
Har för de första fått sånn värk i ljumskarna. Bara jag går hemma i huset så känner jag av värken. Och nu i går börjar värken i ryggen. Så nu viddgar sej säkert bäckenbenet. Kroppen börjar ställa in sej på den kommande förlossningen.
Fick även svar på en frånga om de jag känner i halsen i stortsett hela dagarna.
De känns som om jag har något som sitter i halsen. Men inte som halsbränna och de är inga surauppstötningar.
Men då svarade en tjej att de beror på att bebisen har mycke hår.
Så de va kul att få reda på. Eller skönt att få svar på vad de är..
Men jag känner mej inge orolig inför förlossningen. Inte ett dugg. Vet ju inte vad jag ska vara rädd för. Kan ju inte veta hur de kommer att gå.
Ont kommer de att göra de är jag säker på. Men absolut värt.
Vill att min bebis ska komma nu. Längtar så.


Min lilla bebis som har vuxit på sej och blivit stor nu.



Kommentarer
Postat av: Kimmizz

Nu kan du läsa på min blogg

2009-08-15 @ 20:46:56
URL: http://kimizen.blogg.se/
Postat av: Madelene

Japp dom har varnat för dessa människor. Dom spanar in husen vid ett eventuellt inbrott så tur att cliff kom :) Normalt sett så tjatar man väl inte sådär hehe. Ses på måndag? Kram

2009-08-16 @ 06:19:06
Postat av: Stephanie

Allas förlossningar är ju individuella... men att det gör ont kan man inte sticka under stolen, men man gör det ju för att få ut det absolut käraste och finaste man har, sitt eget barn.



Så nu när jag tänker efteråt på min förlossning till exempel även fast jag hade ett helvete så skulle jag göra om det tusen gånger om. För det finns absolut ingen vackrare och magiskare stund än den då man får upp sitt nyfödda barn på bröstet! :)

Gud läntar redan till nästa nu jag hihi! ;)



Men det kommer gå så jäkla bra ska du se! :)

Du har ju karln din vid din sida förmodar jag och dom är ett enormt stöd bara av att dom finns vid ens sida även fast dom inte tror det! :)



Puss Krams

2009-08-17 @ 00:27:53
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0