Lite ner packat

Tog fram väskan till BB i dag. Har börjat packat lite.
Har packat ner till mej:
- Strumpor
- Underkläder
- Tofflor
Och lite prylar i necessären.
Som Madde sa med kläder, så behöver man inte så mycke ombyte. Men jag är hemsk jag. Packar alltid ner för mycket.
Bättre de än att sakna något.
Till Cliff har jag inte packat något än.
Men de kommer de med. Tycker om att ligga steget före.

Provade sätta in babyskyddet i Opeln i dag. De gick jätte lätt. Har inte provat i Dodgen än. Måste ju koppla ur Airbagen i båda bilarna.
Provade få in vagnen i Opeln igen. De är på milimetern att den ska gå in. Cliff kan nog få ner den om han försöker.
I Dodgen är de inga problem de är ju en Kombi. Men i Opeln är de värre.
Men de ska gå, jag ger mej inte. =)

Kommentarer
Postat av: Stephanie

Det där med kläder beror ju helt på dig själv det.



Jag ville inte ligga i den där fula vita rocken/koftan man har på sig på bb så jag tog med mig egna mjukiskläder att ha där och sådär.

Men för dom som inte bryr sig och vill ha vita rocken då behöver man ju inte ha så mycket med sig! :)



Krams Krams

2009-08-24 @ 01:22:08
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Madelene

Ska cliff sova kvar med dig? :)

2009-08-24 @ 22:06:26
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0