Lite av varje

I dag har jag gjort lite av varje. Va till Ä-by och hälsade på ena syrran Sarah.
Trevligt trevligt. Kollade lite på hur de ska fixa i lägenheten inför den kommande bebisen.
Dom har ett blått rum de ska göra i ordning. De blir bra de. Jag tror att dom kommer få en liten pojke så de passar perfekt.

Sen så plockade jag och mamma upp andra syrran Jennie så skjutsade mamma hem mej henne till mej.
Väl hemma hos mej så hjälpte jag henne att fixa en blogg. Så nu ska syrran börja blogga.
Blir kul de.
Sen så satt vi och pratade lite. Hon fick en väska av mej till skolan börjar.
Jag är ju en sko och väskoman. Har ju hur mycket som helst. Älskar att köpa nya prylar.
Men nu va de längesen jag köpte en väska.

Ja,ja.. Sitter och väntar på Cliff och Christer nu.
Jag ska få skjuts sv Christer för jag och Marianne ska till Rusta och lite andra affärer.

De va min dag hittils.
Bloggar mer sen.
Har tagit nya bilder på mej och magen som jag ska lägga upp senare i dag.
Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag får helt enkelt skjuta upp planerna lite, känns som att vi inte riktigt har råd nu ändå. Sen tänkte vi dessutom ta hund i samma veva som vi blir gravida och får barn :)

2009-08-11 @ 18:47:41
URL: http://aizah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0