Konstigt

De ringde nyss en tjej och berättade att en Kristoffer Eriksson har bjudit mej och min sambo på en gratis regöring av våran säng eller en matta.
Jaha sa jag.
-Ja vad väljer du sa hon.
-Vi har ju en helt sprittny säng och inga nästan inga mattor i huset sa jag.
-Men en soffa då? frågade hon.
-Ja, de skulle vara den då.
Så i morgon 16:45 kommer de en kille och ska rengöra våran soffa. Så fick jag en konstnadsfri rengöring till.
Jag vet vad de är för maskin han kommer med. Marina sålde för samma företag förr. De är en svindyr dammsugare som kostar 50 000 kr eller om de va mer ändå.
Inte ska vi ha nån sånn men visst kan dom få komma och rengöra våran soffa.
De skadar inte. Den är full av katthår. Perfekt nu tills våran bebis kommer snart. =)
Men de skulle ta 60-90 minuter. Lite långdraget. Ja,ja vi får ju en ren soffa iaf. Jag fick svara på 3 st frågor också så kunde jag få en till rengöring av nått i huset kontnadsfritt. Så de gjorde jag. Så han som kommer får väl rengöra den ända mattan vi har i huset med då.

Men vad jag inte förstår är varför Kristoffer valde jusst mej och Cliff.
De är lite konstigt.
Men men.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0