Konstigt de blev

Gick upp med Cliff i morse 6:30. Kunde inte sova. Va så hungrig med. Så jag åt frukost med han och gick och la mej i sängen igen vi d 7:15.
Lyckade somna om och vaknade 8:50 så de va skönt. Sover ju inte mycke under nätterna.

Nu sitter jag och lyssnar på Rix FM och väntar jag på att posten ska komma. Hoppas att min bok som jag har beställt kommer i dag.
Boken om mej. Vill börja fylla i lite. De skulle ta 2-3 arbetsdagar. Och jag beställde den i måndags så de borde komma i dag.
Annars så ska jag en sväng till IKEA i dag ist men Marianne. Ska kolla om jag hittar nått vi behöver. En ny besticklåda ska jag köpa. Den vi har är alldeles för liten för lådan.

Haha visste inte att de va fredag i dag. Va chockad jag blev nu när Gert började med sin Fredagsfräckis.
Jag trodde de va Torsdag.

Ja, undra vad vi ska göra i kväll. Inga planer än vad jag vet.


Kommentarer
Postat av: Kimmizz

Mina förlossningar har faktiskt gått jätte bra och jag har varit nöjd för de mesta. Med första barnet så fastnade moderkakan och de var lite tragiskt. Fick göra en skrapning efter att jag varit sjuk 2 månader pga av att de fanns moderkaka kvar. Sen har jag haft igångsättning med båda barnen alltså övervakade förlossningar. Första barnet tog 33 min från första värkarna, sen andra barnet tog 3 min. Då trodde jag att jag skulle ursäkta språket men skita. Jag var helt tokig för ja ville ju inte göra på mig inför alla. Men de var bara lilla Emil som ville ut =))..

Hade epidral och lustgas med båda, första var misslyckat medans andra sattes in direkt när igångsättningen var gjord. Så jag fick en knapp att trycka på när de gjorde som ondast. Fråga vad du vill så ska jag försöka svara.. Kram Kimmizz

2009-08-14 @ 13:00:43
URL: http://kimizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0