Jaha då va de måndag

Måndag och mulet. Men de är skönt tycker jag. Klarar inte riktigt av värmen nu. Höll på att smälta bort i natt. Fast vi hade fläckten på i sovrummet.
Så nu är de skönt med lite svalare väder. =)

Vad ska man hitta på i dag då?
 Jag ska nog ta att göra lite nytta.
Mamma messade och frågade om jag ville åka till Valbo. Men hör och häpna jag sa nej. Ja, de är sant. De är inget vanligt svar från mej när någon frågar mej om jag vill åka till Valbo.
Men jag sa nej.
Är lite chockad själv.
Nej, men jag kände vad ska jag dit och göra. Har inge speciellet jag ska ha iaf. Då köper jag bara en massa onödiga saker. Bränner pengar i onödan.
Sen så måste jag göra lite nytta hemma med.

Men lite chockad är jag över mitt beslut.
 

Kommentarer
Postat av: Kadri

sv. det var så lite så. Det är ju bra o göra planer innan för när man har starkaste värkarna då tänker man inte klart och kan säker tänka sig o hoppa ur fönstret till o med.

Men vill du föda utan smärtlindring går det ju. Jag har ju lyckats 3 gånger. Men det har ju gått snabt för mig så det är kanske därför.



Med det är ju duktigt gjort o hålla sig borta från onödig shopping.

2009-08-10 @ 13:17:29
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0