Jag och grabbarna

Åkte ut till Valbo med Cliff och grabbarna igår. Hade supertrevligt. säger då de, vilken villa Ilpo och Camilla bode i.
Shit va fint de va. Är så man får dåligt samvete när man ser va fint andra har. Vilken fantasi. Så fint och välplanerat. Önskar jag hade fantasin och kunna få lite ordning på vårat hem. Men de är ju ofta pengar som spela in de hela. Allt kostar ju. Bara att tapetsera om kostar ju en slant.

Ja, nog om de.
Vi åkte ju ut till Valbo som sagt, grillade där hos dom och spelade tv-spel. Vid tolvtiden så åkte vi in till stan. Blev Interpool och grabbarna spelade biljard. Sen blev de nattbussen hem.
En riktigt lyckad kväll.
De största samtalsämnet var min mage och de kommande barnet. Vad de skulle bli, vilket namn och vem som skulle få bli Gudfar.
Så kul.
Men vi kommer nog inte ens att  döpa vårat barn så de blir nog ingen Gudfar.
Men jag lovade att dom skulle få skämma bort vårat barn ändå. =)
Vi blir de första paret som får barn i den kompiskretsen, så alla ser farm i mot de så mycket.
Dom va noga med att tala om att vi måste ringa och tala om när bebisen har kommit ut.
Alla va ivriga på att få komma och hälsa på då.
Dom är så go.
Här kommer lite bilder från kvällen:



Har en massa bilder från deras hem som Cliff va runt och knäppte med vill inte lägga ut de.
Ilpo har byggt en massa möbler själv i hemmet deras. Bla, altanbordet, högtalarna, tvbänket och hyllor mm.
Ja, dom har så fint hemma. Är så avis.
Men villan deras kostade 1,5 miljoner mer än våran med.
Har en massa ideér som jag vill göra med vårat hem nu.. Bara pengar och tid som saknas.

Kommentarer
Postat av: s

Jo i bland är han expert på det men till 95 procent så finns han ju där.. Men nångång skulle jag vilja ut o roa mig lite om det så bara vore över dagen. Nu ammas han ju inte längre så nu finns det inget hinder.

Förutom fredriks rädsla då! :)



Händer i dag då?

Puss Krams

2009-08-15 @ 14:19:56
URL: http://stephanieronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0