Jag får se mycke den här sommaren

Ja, nu har jag sett en konstig fågel med.
Va ut på våran altan och skulle kolla efter katterna. Då fick jag syn på en fågel jag aldrig sett förr. Jag tror att de va en Häger.
Den va stor och grå. Men långa smalaben och en ganska lång näbb.
Men jag vet inte om de va en sånn. Kan inte så mycket om fåglar. Och inte hann jag med och få kort på den heller. JAg gick in efter kameran men den hann flyga i väg innan jag fick nån bild.
De va synd.
Måste fråga grannarna om dom har sett nån häger tidigare om de han vara en sånn.


Annars så har jag pluggat i dag.
Men de roligaste i dag är att vi har bestämt att vi ska åka till Rimbo på torsdag. SKa åka dit och hälsa på min vänn sen barndommen.
Emma Göthe. De blir långt mellan gångerna. Så nu ska jag äntligen få se henne och hennes dotter Wilma, Wilma blir 2 år nu i oktober.
Men de ska bli skoj. Blir kvar hos Eva en natt. Eva är Emmas mamma, och de är min mammas barndommskompis. Så de är kul.
Blir jag och mamma som åker. Kanske nån av mina systrar.
Och jag ska köra. =) De ska bli skoj. Blir några mil. Får se om jag kör hela vägen. Men vi tar våran Opel den är så skön att köra. Bättre än mammas Ford KA.
Så i morgon blir de till att packa väskan.
Sova bort igen. Kommer sakna min kärlek.
Han stackaren fick jobba mellan 8-15 hemma och träna lite och tillbaka till jobbet 17-24 och upp i morgon och börja 8:00. Kris på jobbet. Tycker så synd om han. Men vad ska han göra. Nån måste ju ställa upp.
Och vi behöver ju pengarna nu. Jag blir ju inte rik nu precis.

Nej, nu ska jag ta och laga i ordning lite mat så Cliff får nå matlådor tills i morgon.



Kommentarer
Postat av: Milla

Det var nog en häger gumman. Finns massor av dom i Gskär! :) kramar!

2009-08-04 @ 21:48:43
URL: http://www.metrobloggen.se/camillaaa
Postat av: Emelie

Milla- Ja jag tror de jag med. Va ut och kollade på lite bilder på Hägrar och de va nog en sånn. =)

2009-08-04 @ 21:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0