Hickar och kickar

Enligt allt jag läser om graviditeten så ska bebisen röra sej betydligt mindre nu när de är trängre i magen men inte då.
Min bebis hickar flera gånger om dagen, de är en mysig känsla men vad den kickar.
Vissa gånger gör de såå ont alltså.
De bara hugger till i magen på mej. Men värst är de när lillen kickar mot revbenen. De gör ont kan jag lova. Nu sitter jag i soffan i den ända sköna ställningen jag kan sitta i utan att få ont. Sitter och lutar med vänster sida om en en massa kuddar upp puffade, så jag får bort trycket mot de högra revbenen. Sitter och tittar ner på magen hur den rör sej. Måste försöka få de på film. De är så häftigt att se. =)
Önskar jag får se en tydlig hand eller fot sticka ut från magen. De har jag inte fått uppleva än. Så hoppas jag gör de.

Nu ska jag kolla i en katalog jag fick i dag. Mycke kataloger nu. I dag fick jag Laredoute och Ellos.
Så hoppas de finns nå fint.
Men jag ska inte beställa en pryl innan bebisen har kommit ut.
Vet ju inte vilken storlek jag kommer att ha. Nog för att jag kommer att göra allt för att gå ner till min startvikt och lite till. Men de vet man ju att de kan ta tid.


Kommentarer
Postat av: Annzo

Snart är det det dax=) Du får säga till om du vill ha sällskap på dagarna=) Kram kram

2009-08-17 @ 20:09:03
Postat av: Emelie

De är klart jag vill ha sällskap. De är bara att komma de vännen. Jag pallar tyvärr inte att gå så långa sträckor längre så de blir du som får komma till mej. =) Ringer i morgon. Kram på dej

2009-08-17 @ 20:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0