Hemma igen

Efter en resa i Rimbo, Rö och Norrtäjle. Hunnit med en del under gårdagen och i dag.
Han med och träffa Magnus och hans dotter Lina med.
I dag va vi i väg och badade. Jag, mamma, Eva, Magnus, hans dotter, Emma och hennes dotter.
De va så mysigt.
De skiljer bara några dagar mellan deras döttrar. Dom leker så bra dom två.
Så kul att se. Men de är klart att de blir osams med. Ett jäkla tempramet har båda två. Och de vill ju gärna leka med samma leksaker samtidigt. Så visst blir de osams de med. Men så söta barn.

Fick jätte fina pressenter av Emma och hennes familj när vi kom hem dit i går.
En jätte söt dress, strumpor och en skallra. Ska ta kort och lägga ut sen.
Vet ju inte om vi ses på länge igen.
Men vi kom överräns om de ska komma upp när vi har fått barn. Får inte gå lika långt mellan gångerna som de har gjort nu. Blir ju bättre sen när jag fått körkort med. Då kan jag ju åka dit själv.
De är ju inte så lång att köra. De tar ju typ bara 1 ½ timme att köra.
Och Emma ska ju ta körkort nu hon med.
Så de är ju kanon..
Nej, nu ska jag och Cliff mysa. De va svårt att sova utan han.
Som sagt borta bra men hemma bäst.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0