Harry Potter och lite annat

Nu har vi kollat på alla Harry Potter filmer utom de som går på bio nu.
Men jag vet inte vad jag tycker om dom.
Dom är ju bra gjorda men inga filmer jag vill se igen. Lite långdragna.
Men dom är nog förr lite yngre.

När vi satt och kollade på filmen så fick bebisen våran hicka igen. Andra gången i dag. De är så mysigt. Cliff fick vara med och känna de i dag igen.
 Han tycker också att de är mysigt.
Tydligen så är de så att de rutiner som bebisen har i magen på mej nu kommer "hon" att ha när "hon" kommer ut.
Spännande och se om de stämmer. Men de är många som har sagt de till mej nu.
Då kommer våran bebis att bli en nattuggla. De blir ju kul, jag som är så kvällstrött.
Men de ska bli kul och se om de verkligen är så.

Blev inge IKEA i dag. Hon med moppsarna som skulle kolla på hunddagis blev kvar så länge så klockan sprang i väg. Marianne kände då att de va så sent att åka så vi vi åker i morgon ist. Inte gör de mej nå.
Jag kan lika gärna åka i morgon. Då kommer ju jag utanför dörren. De längsta jag kom i dag va till brevlådan.
Har gjort en massa inne i dag ist. Tvätta, bytt sägkläder, plockat ur diskmaskinen, vikt tvätt och lite annat tråkgöra som måste göras.

Här kommer bilder på Beda och Gert lovade ju att lägga ut de.

Här är Gert

Och lilla Beda
Så söta hundar. Nu är de ju lite större än vad de är på bilderna men fortfarande så underbart söta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0