Haha vilka fula

De va vad jag sa när jag kollade ner på mina fötter i dag.
Va jätte svälld i fötterna. Dom va så fula. Har aldrig tidigare sett ut så där. Men nu har de börjat att lägga sej.
Har ju varit och ränt i valbo och på lite andra ställen i dag. Hade nog vätskebrist med. Jag dricker flera liter vatten om dagen annars. De har jag inte alls gjort i dag. Så de va väl de. Hann inte med och ta nån bild på dom heller.
Men riktigt fula va dom. Och ont hade jag när jag gick. Men som sagt nu har de börja lägga sej.


Fick ett mess av en gammalkompis i dag. Hon är också gravid.
Den jag menar är Madde Olsson. Brorsans gammlatjej som i dag är sambo med Cliff´s kusin Robban. Skutskär är bra litet de. =)
Ja, dit jag vill komma är att hon skickade mess och ville ses och börja umgås igen. Men självklart tyckte jag.
Vi sitter ju i samma båt. Dom ska ha barn fast i Oktober.

Och de som är så kul är ju att våra barn kommer att bli släckt, tremänningar eller vad de heter?
 De hade inte jag tänkt alls på. Men så är de. Efter som Cliff och Robban är kusiner. De är ju lite roligt.

Dessutom så umgås ju jag med Marina, Cliff´s syster. Jag, Marina och Madde umgicks jätte mycket förr.
Var av Marina ska ju också ha barn nu i November så alla vi tre ska ha barn nu månaderna efter varandra.
Riktigt babyboom..
Men de ska bli kul. Kan vi alla tre komma med våra barnvagnar tillsammans. Kul och kunna umgås med andra mammor. Då har man ganska mycke gemensamt.

Så blir ju Marina och Madde´s barn också träminningar. Eftersom Robban och Marina är kusiner. Invecklat de här. =)

Jag och Madde pratade om att jag ska ta med mej Marina dit i morgon och kolla på huset deras. Dom håller på att rustar för fullt.
Så får se om Marina har tid med de. Annars så tar jag med mej Cliff..

Blev ett långt och invecklat inlägg de här. Men de som har känt mej länge kanske hänger med på vad jag skriver.. =)



Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag hänger med iaf :) hehe. Skit kul att få barn sådär samtidigt, kan vara skönt att ha några att umgås med när man bara går hemma om dagarna med. Lite av det kan jag sakna här ute, har ju nästan alla mina vänner inne i stan och ibland vill man bara ut på en promenad med sällskap, blir svårt :(

2009-08-27 @ 21:57:23
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Madelene

Jag hänger med iaf :) hehe. Skit kul att få barn sådär samtidigt, kan vara skönt att ha några att umgås med när man bara går hemma om dagarna med. Lite av det kan jag sakna här ute, har ju nästan alla mina vänner inne i stan och ibland vill man bara ut på en promenad med sällskap, blir svårt :(

2009-08-27 @ 21:57:36
URL: http://tanteluttan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Madde- Kan förstå de. Men jag tar gärna promenader med dej när min lilla har kommit ut. Är lite tungt och gå längre sträckor nu. =)

Annars så kan du alltid ringa mej.

Kram kram

2009-08-28 @ 09:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0