Grattis Älskling

I dag är de Cliff´s dag.
Han fyller 28 år i dag.Oj, vad tiden går fort. Tänk att han bara va 21 år när vi träffades. =)


Ja, i dag är de fullart med.
Klev upp med Cliff halv 7. Åt frukost och läste tidningen innan jag körde i gång med städningen. Men nu är jag äntligen klar.
Ny duschad och fräsch.

Sitter och väntar på att Emelie ska höra av sej. Hon ska ju komma ut och hämta mej innan vi drar vidare till Valbo.
Emelie Karlsson då, så snäll. Tjejen bor i stan och ska sitta och åka ut hit och hämta mej och sen vidare till Valbo. Bara för att jag skulle slippa ta bussen och gå långt. Helt otroligt. Så snällt. Dessutom så väntade hon med att åka till Valbo i dag för att jag inte kunde i går. Så snällt.
Tack så jätte mycket Emelie Karlsson. 

Men jag måste erkänna att jag blev lite orolig i natt. Började få förvärkar tror jag att de va iaf. Fick ont i magen och ner mellan benen. De är som mensvärk. Kom och gick flera gånger. Tänkte jaha nu får jag ta och väcka Cliff och åka förlossningen.
Men de avtog.
Men jag har ett tryck neråt som mensvärk hela tiden. Eller de kommer och går. Så får se de kanske är nära nu. =) Hoppas Hoppas.. !!!
Men inte kan jag sitta hemma och vänta. Måste ju ut och röra på mej. =)


Kommentarer
Postat av: Madelene

Hoppas att det är nära, så man får hälsa på bebis snart och bli lite mera bebis sjuk, haha :) När mina värkar började så kändes det oxå som mensvärk och sjukt ont ner mot mellan benen och sen i ryggen när vi väl var på förlossningen. Jag hade aldrig några förvärkar så vet inte hur dom är, när jag kände fäörsta värken så var dte igång, 2 dagar senare var hon ute :) Hoppas du får idag då, vilken present cliff får :) Hälsa grattis

2009-08-27 @ 13:35:10
URL: http://tanteluttan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0