God morgon

Vaknade för en timme sen ungefär. Vaknade av grannen barn. Han har 2 tvillingar som är 6 år tror jag. De va i full fart att leka ute på deras gård. De lät som om de va lite osams tror jag. 
Så de va bara att kliva upp de. Inte gör de mej nå eller.
De va dax för oss att vakna iaf.

Snart så ska jag och Marianne "svärmor" åka en sväng till Valbo.
Hon skulle in på Jenny´s hund och katt så blir de ner på köpcentrum en sväng med.
Lär köpa ett nytt halsband till Tyson jag med.
Stackaren har tappat sitt. Såg de nu i veckan. Då han kom in med ett rivmärke på nosen och utan halshand. Han har säkert varit i slagsmål. Våran Tyson är tuff han.


I går kväll så blev de kräftor igen. De är ju så gott. Den här gången köpte vi en förpackning med ca 20 kräftor och 30 kräftstjärtar tror jag att de va.
De va ju smart att förpacka de så.
Gott va de. Mätta blev vi. Hade vitlöksbaugett till igen.
Så de åt vi och kollade på en film.
Mysig lördagkväll.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0