God morgon

Ingen bebis för oss än. =)
Men de kanske är nära. Nej, jag vet inte alls jag. Men jag har haft lite ont. Ska som ställa lite fråger till min BM på tisdag. Visst ja, undra när våran föräldragrupp ska börja då?  De skulle Marita ringa mej om. Men de har hon inte gjort.
Humm vi har BF om 3 veckor. Kanske är dax och börja med den då?
Nu lär jag ta och skriva ner mina frågor och funderingar. Jag har inge minne längre.

Men igår när vi låg i soffan och mös så höll Cliff om min mage, oj vad våran bebis satte fart. Ja, hon va helt vild. Sparkade och levde om. Hela magen bara flyttade runt. Cliff tyckte de va jätte kul och satte sej och kollade på magen. Men ont gjorde de vissa gånger. När sparkarna träffar revbenen de är ingen skön kännsla.
Men snart så är vårat lilla mirakel ute hoppas jag.
Tänk om hon har beräknat att vilja komma ut på Cliffs födelsedag. De skulle ju vara passande. Han fyller nu på Torsadag.
Cliff själv va ju beräknad samma datum som våran bebis är beräknad 15 September men han kunde inte hålla sej längre och kom den 27 Augusti.
Ja, får se då. Men jag har ett nerdans tryck neråt nu. Kanske är bebisen som fixerar sej.

Snart ska vi åka hem till Marianne och Christer och kolla på valpen Bolt som kom hem i natt.
Nu kommer de vara full fart där hemma. Beda, Gert och Bolt. Och katterna så klart Måzart och Hulda.
Katten Måzart de är han som bestämmer hemma. Han läxar upp hundrana. Deras andra grandisar hade respekt för Måzart dom. De har Beda och Gert också. De är ganska häftigt faktiskt, att en katt kan läxa upp en hund på de viset.

Nej, nu vill jag åka dit och hälsa på. Kan inte hålla mej längre. Är så nyfiken.
Måste bara få Cliff i från datan. De brukar ta tid de. Han sitter med och spelar nå spel.
 

Kommentarer
Postat av: Caroline - snart är h*n här <3

Näe msn :P .

Kram

2009-08-23 @ 11:21:28
URL: http://misscaarooliine.blogg.se/
Postat av: "J"

Ända gången Cliff varir "i tid", haha.

2009-08-23 @ 18:40:49
Postat av: Emelie

"J"- Nej, men Cliff kan passa tider bara han vill. Men de är värre om jag tjatar på han. Då lyssnar han inte. De är som om han stänger av. Tror han gör de ibland med. =)

2009-08-23 @ 22:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0