Funderar en massa

Har känt så  mycke rörelser, sparkar och att bebisen hickar flera gånger om dagen.
De står så mycke på internet om att man kommer att känna mycke mindre nu när de är så nära. Men inte jag eller.
Ska kolla med barnmorskan nu på tisdag hur barnet ligger. Om de har fixerat sej. Men de känns inte som de i bland. Känns som om barnet gör kullerbyttor lite då och då.
Nu är jag i vecka 36+3. Hoppas att jag inte behöver gå över tiden.
Men de vet man aldrig. Marina säger att de är lika bra att ställa sej in på att gå över tiden.
Jag har tänkt tvärs om hela tiden att jag kommer få för tidigt.
De återstår att se de.
Hoppas de är nära. Men jag har inte haft nå värkar än iaf.
Så får se när våran bebis bestämmer sej för att komma. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0