Fullt upp

Ja, den här dagen har jag hunnit med en del. Va först på körskolan som sagt. Men i dag blev jag less. Nästa körtid va den 20/8. Kul? Nej, inte riktigt.
Så i dag ringde jag VV och bokade Teori och uppkörning. Men jag tänker inte avslöja datum. Hihi..
Men nu lär jag ligga i.....
Har tagit fram böckerna nu. Men jag lär lägga mej och vila lite. Är jätte trött och har så ont IGEN...
Ja, ja, men sen så blir de teori för hela slanten.

Men efter körlektionen så åkte jag till svärmor och vidare till valbo.
Fyndade ett linne inne på Gina.
Och köpte lite annat smått och gott inne på Ikea. Tyson fick ett nytt halsband han med.
Köpte även jordgubbar och blåbär utan för Ikea. Så de blir de till kvällen. Mums.

Efter Valbo så hann jag bara hem så ringde mamma och ville åka till moster. Så så fick de bli.
Oj, har nästan glömt hur de är att åka dit. Hade nytvättade byxor på mej. Inte mart när man kommer dit. 8 hundar som anfaller en när man kommer. Den ena smutsigare än den andra. Oj, oj.
Mysigt med djur.
Men jag älskar hennes trägård. Den är så fin. Välplanerad och uppvuxen. Hon är så duktig. Ja, fint är de.
Fick skott på en blomma, kommer inte i håg vad den hette. Men de va en slagts kalla. Älskar dom blommorna. Har en lila som blommar för fullt. Och en vit som inte alls blommar. Nu den här vet jag inte vad den blir för färg. Moster visste inte heller.
Men den är planterad och vattnad nu så. Gjorde de nyss efter att jag laddat en maskin med tvätt.
Vikt en massa tvätta har jag också hunnit med.
Men  nu blir de till att vila en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0