Fullfart trotts söndag =)

Eller fullfart va väl och ta i. =)
Nej, men vi har gjort en massa hemma. Lagat god mat, städat och klippt gräsmattan. Halft iaf.
Först tog bensinen slut till gräsklipparen. När Cliff skulle tanka den så upptäckte vi att dunken va borta.
Förmodligen har någon stulit den.
Vi har haft den stått på våran bro i flera dagar. Sen vi va ner till båten nu i veckan. Och nu va den borta.
Ja, ja Cliff fick ta plåtdunken och åka och tanka. Men gräsklipparen ville inte starta iaf. Nått knas. Han får försöka i morgon igen.
De är nog dax och köpa en ny till nästa år. Den vi har nu har vi fått av en arbetskamrat till Cliff för 5 år sedan. Och den va gammal redan då. Så den har nog gjort sitt.
Ja, och jag trimmar gräsmattan som vanligt. När jag väl höll på med de så tog linan slut. Den sista biten sköts i väg rakt på mitt smalben. Ont som fan gjorde de. Tur att jag hade långbyxor den här gången.
Tur va ju att vi hade mer lina hemma. Eller vad de heter. Den blåa tråden som klipper. =)

När jag höll på att klippa så kom Jenny Ek förbi och hälsade på. Henne hade inte jag sett på länge. S de va jätte kul att prata av sej lite.

Nu blir de mys i soffan resten av kvällen..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jo jag mår ganska bra nu men har mått illa större delen av graviditeten! vet ej vad vi väntar för kön! Ni då? :) Kram Lotta

2009-08-30 @ 22:55:45
URL: http://liz83.blogg.se/
Postat av: Madelene

Jo dne hördes enda hit. Inte direkt, sov väl en sisådr 2-3 timmar så är helt slut, ska sova nu! Måste ses något snart igen tycke rjag :) Kram

2009-08-30 @ 22:59:31
Postat av: Stephanie

jo jag heter Stephany där :)



krams krams

2009-08-30 @ 23:10:08
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vi har haft en toppen helg men veckan börja sämre! Ont i hvudet och sammandragningar hela natten + foglossning.. Skönt att vara ledig idag med andra ord :) Ha det bra. Kraam



2009-08-31 @ 12:01:30
URL: http://pemzan.blogg.se/
Postat av: Emelie

Stephanie- Då ska jag kolla efter dej där..=)

2009-08-31 @ 15:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0