Föräldragrupp

I dag fick jag reda på att vi ska på föräldragrupp i morgon. Snacka om att de va sista minuten. Hade tid hos BM kl 15:00 då fick jag reda på de. Fick skynda mej och ringa och berätta de för Cliff så han kunde sluta tidigare i morgon.
Ska vara på sjukhuset kl14:00. Tur att mamma erbjöd sej att köra dit mej.
Ja så de ska vi på i morgon. Spännande.
Ska kolla runt på BB och prata lite. Skulle se en förlossningsfilm med.
Men jag tyckte att Marita kunde ha ringt tidigare och talat om att de va i morgon. Lite kort varsel vi fick reda på de.
Men nu löste de sej för Cliff ändå.

Som jag skrev tidigare så ska jag till Annzo i morgon. Nu är de hennes tur att fylla år. Trevligt trevligt.

Sitter och kollar runt lite på internet nu. Är ju på jakt efter en sängmobil. De är en speciell jag vill ha.
Va in på Barnenshus i dag och dom hade den inte.
Men jag vet att Toys`r´us har den. Så nu måste jag ta mej ut dit nån dag.
Hittade den på internet men då kostar frakten 140 kr plus att den är dyrare på internet. Så ja får se hur jag gör. Men jag ska ha den. Den är så fin men ljus upp i taket och allt. =)

Nej, nu börjar jag bli riktigt trött blir nog en tidig kväll.
Ska upp och baka kanelbullar i morgon bitti och lite annat om jag hinner. Annars så får jag ta resten när jag kommer från Annzo de löser sej.

God natt på er..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, jag behöver också en mobil. vill ha en som finns på BR:) plus nåt hängande till vagnen och lite annat.. Hoppas ni får de mysigt på bb, lite trist miljö där bara! kram

2009-08-26 @ 18:16:11
URL: http://pemzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0