......

Cliff har inte kommit än.. Suck!! Jag hatar att vänta på folk. Men men de är klart att han lär få vara ute och roa sej.
Sen är de ju svårt för han och säga en tid som han är hemma igen.
De har jag full förståelse över. Men så tråkigt att sitta och vänta.
Inget att göra åt de. De är bara och vänte de.
De är tur att datan finns. =)
Här är en bild på Cliff som jag tog igår. Han håller ju på med sin diet. Nu har han gått ner 6 kilo.
Han äter ju knappt nå kolhydrater alls.
Så nu ser han ut så här.

Så fin min älskling.

Riktigt grov och fin.



Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jag har ett litet kina tecken på vänster axel typ eller vad man ska säga som jag gjorde för 7 år sen i spanien.. men den ska jag fylla ut o göra mer tecken vid senare... Men just den på armen vill jag göra nu! ;)



2009-08-08 @ 16:46:22
URL: http://stephanieronning.blogg.se/
Postat av: Sjödda

Cliff har en bra bit kvar till mig, bra mycket grövre än honom fast på en annan ledd :)

2009-09-13 @ 23:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0