En hel sjö...

När jag skulle gå ut och hämta posten så hade vi en sjö ute på gården. Brunnen som vi har på asfalten va de stopp i. Så tur att jag tog på mej Cliffs gummistövlar och hade med mej ett paraply, för där fick jag stå och skyffla bort lite grus som gjorde att de blev stopp. Och tid tog de innan allt vatten hade runnit undan.
Men nu är de löst.

Ja, och nu?
De blir Dollar eller något liknande. Svärmor ringde alldeles nyss, så jag ska hjälpa henne att dra slingor. Först skulle hon handla nå på Dollar.
 Tur jag har henne så jag kommer ut lite. Tråkigt och sitta hemma.

Så filmen får jag kolla på en annan gång.
Inte gör de mej nå. Skönt och komma hem ifrån lite.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej. Ja, det stämmer bra, fick ett barn 03 och ett 05 och nu väntar jag mitt tredje men dock med en annan än Tyra och Jerry pappa :) Sen har Andreas som jag lever med nu en dotter som är lika gammal som Tyra så vi har snart 4 barn tillsammans :) Fullt upp. Tur att dom blivit stora :) Men småbarn är något speciellt och vi vill ju väldigt gärna ha ett gemensamt! Men det känns att det var ett tag sen nu :) Inte så långt kvar för dog nu! Spännande <3 Hoppas allt går bra och kul att hitta en till blogg att läsa :) Kram

2009-08-18 @ 11:16:33
URL: http://pemzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0