Den kom i dag

Ja, i dag fick jag min bok jag beställde. Så nu ska jag fylla i lite i den. Och sätta in kort på Mamma, Pappa mfl.
Så de ska bli kul.


Ja, annars så kom jag precis innanför dörren. Va ju till Valbo med Marianne. Fick lite gratis saker från Jenny´s hund och katt. En hel kartong med 6 kg kattsand och en påse med kattmat. De är ju kanon de. =)
Sen va vi in på IKEA där köpte jag besticklåda, servetter och lite annat.
Sen hem till Marianne och fika lite.

Men nu vet jag inte vad vi ska göra i kväll. Cliff vill åka till Valbo hem till Ilpo. Men jag vet inte. Klart jag är sugen på att se hur dom bor och trevligt och komma ut.
Men grabbarna vet inte hur vi kommer dit eller hur vi kommer hem. Känns inge bra att åka dit höggravid och inte veta när eller hur man kommer hem.
Så ja, jag vet inte vad jag vill. Och bara en massa fulla killar och jag. Nja.. Börjar bli mer och mer tveksam. Jobbigt läge.
Ja, ska fundera.

Kommentarer
Postat av: Kimmizz

Jo de gör mig livrädd varje gång. Dock får jag den hjälp av läkarna som jag kräver. Dom kollar moderkakan noga att den är hel när den kommer ut samt gör dom ett UL efter förlossningen för att se att inget är kvar. Du kommer få frågan om att se din moderkaka du också och gör de om du klarar av de... Jag älskar att prata förlossningar de är de bästa som finns. Man får ju den bästa belöningen med de. Kram kimmizz

2009-08-14 @ 17:11:51
URL: http://kimizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0